Навіны

Практычна ўсіх падазраваных па "справе БелТА" выклікаюць у Следчы камітэт

Мінск, 24 жніўня. Ўсіх падазраваных па "справе БелТА", акрамя Аляксея Жукава, 27 жніўня выклікаюць у Следчы камітэт для правядзення працэсуальных дзеянняў з удзелам адвакатаў. Пра гэта паведамляе БелаПАН.
Як паведамлялася, раніцай 7 жніўня Следчы камітэт распаўсюдзіў інфармацыю аб тым, што "па матэрыялах праверкі, праведзенай супрацоўнікамі МУС, распачата крымінальная справа па ч. 2 арт. 349 Крымінальнага кодэкса (несанкцыянаваны доступ да кампутарнай інфармацыі, дасканалы з іншай асабістай зацікаўленасці, які пацягнуў прычыненне істотнай шкоды) ".

Падставай да ўзрушанасці крымінальнай справы паслужыла "паведамленне рэспубліканскага ўнітарнага прадпрыемства" БелТА "аб збоях пры ажыццяўленні доступаў да платнай падпісцы паслуг, якія падаваліся названым прадпрыемствам аднаму з яго заказчыкаў". Паводле паведамлення СК, у ходзе праверкі супрацоўнікамі МУС "выяўлены шматлікія факты неправамернага доступу да кампутарнай інфармацыі, уласнікам якой з'яўляецца" БелТА ".

"У выніку здзейсненага злачынства РУП" БелТА "нанесена істотная шкода, які выказаўся ў неправамерным завалоданні і выкарыстанні абароненай ад старонняга доступу інфармацыі, а таксама падрыве дзелавой рэпутацыі прадпрыемства. Да дадзенай супрацьпраўнай дзейнасці датычныя службовыя асобы выдавецкага дома" Беларуская навука ", ЗАТ" БелаПАН " , ТАА "Тутбаі Медыя". Сёння па падазрэнні ў здзяйсненні злачынства затрыманыя Марына Золатава, Ганна Калтыгіна, Таццяна Каравянкова", - паведаміла 7 жніўня прэс-служба СК.

У рэдакцыях незалежных СМІ, а таксама ў некаторых журналістаў і рэдактараў 7-9 жніўня прайшлі ператрусы. Былі таксама затрыманыя галоўны рэдактар ​​БелаПАН Ірына Леўшына, рэдактары ТАА "Тутбаі Медыя" Галіна Уласік і Ганна Ермачонак, уласкар "Нямецкай хвалі" Паўлюк Быкоўскі, рэдактар ​​інтэрнэт-сайта газеты "Беларусы і рынак" Аляксей Жукаў. Усе яны правялі некалькі сутак у ізалятары часовага ўтрымання на Акрэсціна. Перад вызваленнем з іх узялі падпіску пра неразгалошванне.

Журналістаў і рэдакцыі падтрымалі Еўрасаюз, Савет Еўропы і ЗША.

http://spring96.org/be/news/90644

Архіў

Відэа

праваабарончыя сайты